October 04, 2005

another journey start

huyooo .. i'm back. finally after one year menghempas pulas .. membanting tulang .. bersengkang mata blaja .. saya insya allah dapat master .. ( adakah terlalu exaggerate?? ) macam jugak la.. sebab macam lebih membanting tulang mengangkut bag gi travel rather than blaja. anyway .. saya tak sempat nak gi british museum .. another good reason nak visit london lagi .. hahahahah..Thanks to naiza n faizal yg hantar kitorng kat airport .. cpah, eja, minyak and yance yang jumpa kat Klia and my family yang amik kat senai. Luv u all ( gaya2 artis cakap ye..). so emm update update ..
  • i have my new maxis 017 no .. but i lost my mesia nye simcard lama. so kalau tak dapat my sms means i dun have your no la .. no offend ye. just buzz me kat ym.
  • my niece dapat tokoh kanak2 Kemas (tadika) utk pontian.. huyooo .. teringat zaman saya menyanyi panggil hujan...
  • my brother finally dah jadik leftenan muda for palapes... ( cerita lama but i just saw his cert)
  • i will move to penang next week and insya allah keja ngn intel.
  • saya takde baju raya .. :(
  • saya dah makan semua benda yg dilistkan utk makan before pose .. utk kawan2 yg masih kat sana .. uhhuh .. nyum nyum nyum ..
  • Selamat berpose kepada semua ..

1 comment:

hh said...

welkambengbek