May 21, 2008

Makan Makan Makan

Saya sangat suke makan .. dari pagi asyik terbayang2 je makanan2 .. uhhuhh . Ini adalah antara makanan yang saya selalu terbayang2.

Instant Mee
- Ayam Slurpp Mamee
- Laksa Slurpp Mamee
- TomYam Maggi
- Mee Goreng Thai IndoMee yang kemudian nya digoreng tanpa minyak diatas api

Biscuit
- Oreo Delight :Coklat and peanut butter.
- Chipsmore Hazelnut
- Biscuit Ketam koperasi
- Rocky cokelat

Local Delights
- sambal sardin mak saya
- sambal tumis mak saya
- Char Keuw tiew Sani
- Laksa Kampung kat Pasar malam Sg Ara
- Ayam panggang kat Pasar malam Sg Ara
- Otak- otak gelang patah
- Tomyam Pak Husin
- Nasi Lemak Liverpool
- Nasi Dalcha Jelutong - ayam masak hitam
- Pisang Goreng and Cempedak Goreng makcik depan rumah
- Cendul kat giant, cendul yang kish bawak.
- Apam balik depan Sunshine Square
- Meehun Sup Nazir
- Terung masak sambal
- Pasembur kat Padang Brown/Gurney
- Rojak Mee kat kg saya
- Mee Goreng Kering kat depan rumah
- Mee goreng kapitan - tapi sekarang cam kureng..
- Soto mak yah
- Jiu Hu Char

Drinks
- Peel Fresh Orange without pulps

Cokelat /Dessert
- Blueberry Cheese tart kat King's
- Yogurt Strawberry Cheese kat Secret Recipe
- IceCream cokelat - belgium bersama almond uhhuhh
- Croissant yang sedap. uhhuhh .. hanya jumpa kat IC
- Roti cokelat yang juwa dijumpa kat IC. Tempat lain keras.
- Roti pizza kat Bread Garden


uhuhhu .. saya amatle low maintainance

No comments: