November 05, 2010

Patut kah?

Hari ni ada member tumpang gi keja. Normally bila dia tumpang pergi masa balik pun sama la. At 6.27 rasa dah x larat nak wat keje, i called my friend but he didnt pick up. So i went to prayer room dulu. I called again after prayer tak angkat gak n aku tunggu la kat prayer room sambil main games. After near half n hour, aku call lagi but x pick pun. Setelah mentry banyak kali baru la dapat go through but can't really hear sebab reception. But I heard bunyi noise suara2 orang which aku merasakan dia dah balik. Tetiba rasa geram even actually bukan aku melangut pun. Aku dok main games sambil tunggu dia reply call. Try to console myself that he going through lots of thing but somehow masih geram lagi. I perform my Maghrib prayer and try call him again but x dapat. Last sekali aku SMS yg cakap balik dulu. But till 12 midnite no reply etc. Tetiba I got a SMS tanya if I go for our friend open hse. He didn't even brought up why he didn't pickup my phone yg mana aku nya miscall ada dalam 14 kali. Rasanya aku geram bukan pasal masa yg dibuang tunggu dia pun but more on aphal dia boleh lupa nak inform aku dia dah balik. Am I so insignificant?

3 comments:

Sue Suzy said...

imah.. kau deserve to geram on both reasons. masa terbuang dan been treated like not important.

macam mana lepas tu? dia ada nak tumpang2 lagi ke? kalau dia still tumpang, kau ade sound dia tak?

melloyz said...

haahha ... suraya kebengkengan mu terselah.. dia xde tumpang tapi aku dah confront sebab memang x boleh tahan. so dah settle dah perasan marah aku :p.. kesian gak la serabut sgt sampai lupa nak cakap kete dia kat opis.

videLcute said...

no!! apology still not accepted!!!
yes he so serabut sampai lupe nak ckp kete dia kat ofis, i totally understand, but why after 14misscalls takde rase nk sms/call balik.