November 19, 2006

are we friends

Sila la jawab ye .. btw sesapa yg baca anime .. try to read death note .. quite nice tapi dah last2 boring sket sebab complicated sgt

  1. Who are you?
  2. Are we friends?
  3. When and how did we meet?
  4. Do you have a crush on me?
  5. Would you kiss me?
  6. Give me a nickname and explain why you picked it.
  7. Describe me in one word.
  8. What was your first impression?
  9. Do you still think that way about me now?
  10. What reminds you of me?
  11. If you could give me anything what would it be?
  12. . How well do you know me?
  13. When's the last time you saw me?
  14. Ever wanted to tell me something but couldn't?
  15. Are you going to put this on your blog and see what I say about you?

1 comment:

hh said...

best ke death note, tingin gak nak bace lah.

1.saye lagi lah, bersopan + pemalu + agak chomel juga.
2.i oso hope we be fren foreva lah :-j uwuuuuuuuu
3.2006-1992=nearly 15years heh??? OMG tuanyaaaaaaaaaa
4.bluewekkk. takmo akuh
5.nehiiiiiiiiii nehiiiiiiii puyauuuu. moerkhhhh. hehe, tapi betul tuh, kalo ko nak kasi aku sejuta, aku bley je adjas :-"
6.spender :)) u know why
7.bising. dia nih mcm mak nenek suke membebel. bangun2 tido pon ble membebel. dan suke plak tido sambil berpikir yeh :-?? pening ai melayan nyer.
8.mcm sombong
9.tak langsung. peramah over over.
10.kelisa kuning. tak kire lah mane2 kelisa kuning, kalo nampak sure tingat imah. ;)
11.lemak aku. kalo ble men tranfser2, aku gune straw n tampal kat ko :))
12.insyaallah bulih lah kot. tapi, skang nih imah ade manyak rahsia woooo 8-x
13.tupai2 tuh ker kot. last ramadhan
14.err.. takde kot ke :-?? [apemende ko nak kasito aku weyyyyyyyyy??]
15.she copied mine.