September 15, 2008

they take away my youth

emmm .. semalam while waiting for maghrib a.k.a bukak pose .. i saw an advertisement kat astro pasal documentary abt korea girl yg jadi sex slave masa zaman perang... ada lah makcik ni cakap " they take a way my youth" ...
emmm aku terus terpikir... when I'm old .. lebih kurang mcm makcik tu .. what are the thing that I regret not doing when I'm young ... to be truth .. i don't know... but at the same time x nak le aku plak " i take away my youth" ... maybe is not too late for me to think abt it ya ...

3 comments:

videLcute said...

ai dung understeng lah.
adekah yg korea girl yg jadik sex slave tuh ialah makcik yg berkate begitu tuh?

melloyz said...

heheheh ... ha ah la ..

Anonymous said...

imahh....sungguh lain case ko ngn makcik sex slave tuh....hehehe