July 04, 2010

AM I gergasi??

hari ni aku lepas balik dari bj mensurvey kain langsir.. tetiba aku notice sesuatu.. sandal kayu ku sudah nak koyakkk.. uhhh.. sedihhh. Termasuk sandal ni, aku ada banyak sandal yg telah terputus.. :(. sandal carlo rino yg beli mase nak gi bali pun dah putus. baru je berumur kurang 6 bulan. sandle wedges yg dibeli kurang 6 bulan lepas jugak sudah putus. kasut putih ku sudah nak tanggal tapak. Kasut hush puppies ala2 makcik pun nak tanggal tapak.. APAKAH? adakah kaki ku kaki gergasi? sekarang ni mcm x de kasut nak pakai.. :(..

Btw... weekend ni aku dah langgar vow aku x nak shopping. semalam telah meroyan beli selendang ala2 selendang arab. uhuh sedar x sedar dah sambar 5 helai :(. balik rumah cam menyesal. Hari ni lak telah termasuk kedai la senza di mana ada sales n on top on that HSBC ada 15% discount lagi.. Saya telah terbeli pijama long sleeves. which i dunno if i will wear it or not :p. But it comfy, some more got 70% discount + 15%. So this pijama cost around Rm36. It a little bit baggy but who cares.. sleepwear suppose to make u feel comfortable :).

No comments: