July 11, 2010

i read poj's blog comment and tertarik tgk blog yg dia cakap pasal food photography. Uhuhuh .. serious sgt menarik blog dia sebab banyak gambar. The greece trip's photo is sgt le menarik n rasa cam nak gi greece lak. And till now, aku terbayang squid salad. Macam sedap.. :). Hari ni tgk the despicable 3D. First time tgk 3D and I think is quite good too. Some scenes can really see it pop up in front of you but maybe only 10% of it :).  If you go to see the movie... watch till the end sebab ada lagi banyak scene2 comel benda kaler kuning tu.  Anyway tadi mencari sandal sebab semua sandal ku sudah putus. My sandal yg pakai gi gurney pun dlm perjalana reben putus, so terpaksa la kan :). Anyway I like this Aldo sandal but the price is way over the budget. It fall under greats deal item but still near 200. So I decided just get a makcik sandal from primavera around RM69.  I think it will do for my office & casual wear. Anyway balik rumah still thinking abt the Aldo shoe. In US the price is USD30..  Still thinking nak beli ke x as i just bought a sandal.




1 comment:

Sue Suzy said...

kalu suke sampai teringat2... beli jer