September 17, 2004

The Ode of Life

Akhirnya aku dah balik ke Johor petang semalam. takleh delay lagi sebab mak nak buat kenduri weekend ni. Sepatutnya petang ni dapat duit MARA ngn TC tapi malas nak gi KL sebab tiket flight ngn tax clearance tak settle lagi. So maybe dalam next week baru gi amik semua sekali. cpah, pau ngn wawa dah selamat sampai kat uk. beshnya. day before balik, aku tido kat rumah eja. Aku msg eja masa aku kat fourteen tapi disebabkan jam teruk aku sampai kat sri damansara dekat sejam lebih lepas tu. Phone aku lak abis bateri. try gak on .. tapi baru nak call eja abis bateri. aku lak tak ingat rumah dia block berapa. nombor tepon dia pun aku lupa. Aku pun dok lak gi tgh2 apartment dia try tgk mana mana tingkap yang cam familiar je dia nye langsir .. tapi takde satu pun yang menarik. Last sekali dengan muka tak malu aku pinjam phone adik guard kat belakang apartment dia. nasib baik la adik tu ok. call call eja tak dapat. aku dah gabra gila. nasib baik la lepas 5 minit baru la ada tone tut tut tut tut. haaa rasa macam minum pepsi .. huhuhuhuuhuu... lega (gila la serabutnya aku rasa hidup aku~ tapi macam biasa je benda camgini jadik).
Banyak betul la perkara yang nak di catch up. ye la dekat 1 month gak tak jumpa. Last masa makan kat hartamas lepas wedding wawa. So macam2 la yang diceritakan. Mak eja pun ada sekali. pagi tu mak Eja goreng karipap putar .. beshhh .. hhehehehehehe.
masa aku on the way balik Johor tetiba lori sebelah aku tayar dia meletup. huwaaaa .. sungguh sakit jantung. Aku mulasal ingat kete aku .. takut gak peristiwa tayar aku pancit berulang kembali. tapi bila kete aku still stable .. so ok la .. bukan kete aku tu .. hehehehehhe ..
ok la esok nak gi senai nak amik tiket flight pastu nak amik inot sekali kot.

~ Have faith and you will get what you dream ~


me,cpah,peachy n eja at Hartamas square

No comments: