November 02, 2008

death

Sometimes i wonder .. if i know when death will come .. what will I do .. it scary thing to think .. but at the same times I do feel its good to know it. Everyone will die .. just a matter of when. So when u know it .. it help you do a preparations ..settle hal2 duniawi... do stuff that you should do ages ago, spend times with ur family etc tapi yg at the disavantage side is ppl that love you.. I think it really really sad to know ppl that you love will leave you .. but bila pikir2 .. its good to know earlier rather than leave without saying goodbye.. i remember somewhere i read ... we should live our life such that we may die tomorrow.. i think that is so true .. but hard to do.
kadang2 pikir gak .. if i have an option to live longer .. will i tick that options? I'm not sure ... kadang2 pikir .. the longer i live .. lebih banyak dosa yg dibuat ... tapi if i die now ... i know i will regret too. kenapa senang nak pikir but susah nak buat ... haiiii

Andai kutahu.. Kapan tiba ajalku.. Ku akan memohon.. Tuhan tolong panjangkan umurku.. Andai kutahu.. Kapan tiba masaku.. Ku akan memohon.. Tuhan jangan Kau ambil nyawaku.. Aku takut.. Akan semua dosa dosaku.. Aku takut.. Dosa yang terus membayangiku .. Andai kutahu.. MalaikatMu kan menjemputku.. Izinkan aku.. Mengucap kata tobat padaMu.. Aku takut .. Akan semua dosa dosaku.. Aku takut.. Dosa yang terus membayangiku.. Ampuni aku
Dari segala dosa dosaku .. Ampuni aku .. Menangisku bertobat padaMu .. Aku manusia..Yang takut neraka.. Namun aku juga.. Tak pantas di surga.. Andai kutahu.. Kapan tiba ajalku.. Izinkan aku.. Mengucap kata tobat padaMu .. Aku takut .. Akan semua dosa dosaku .. Aku takut .. Dosa yang terus membayangiku.. Ampuni aku Dari segala dosa dosaku .. Ampuni aku .. Menangisku bertobat padaMu

1 comment:

Anonymous said...

hmm..aku suka baca blog orang yang dah meninggal. aneh tak?